ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 53
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 18
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 58
    بازدید ماه بازدید ماه : 57
    بازدید سال بازدید سال : 185
    بازدید کلی بازدید کلی : 4745

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 52.14.168.56
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

 
ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 98

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 98

سامانه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 – education.tums.ac.ir

 

جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 و مشاوره قبولی در آزمون لیسانس یه پزشکی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید :

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

اطلاعیه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

به اطلاع کلیه دانشجویان و دارندگان مدارک کارشناسی می رسانیم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 – 98 آغاز شد مطابق اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی تهران یازدهمین دوره آزمون لیسانس به پزشکی 97 آغاز شد و تمامی دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی یا همان لیسانس هستند و شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی را دارند می توانند جهت پذیرش در رشته های پزشکی در آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 آغاز شد ، به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم آزمون لیسانس به پزشکی 98 امسال برای یازدهمین دوره برگزار می شود و مسئولیت برگزاری آزمون بر عهده دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهد بود ضمنا به اطلاع می رسانیم کلیه امور ثبت نام و اعلام نتایج آزمون از طریق سامانه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 به نشانی education.tums.ac.ir انجام خواهد گرفت لذا داوطلبان محترم می توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سامانه education.tums.ac.ir ضمن اطلاع از ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی امور ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 مختص داوطلبانی خواهد بود که یکی از مدارک کارشناسی یا لیسانس از در یکی از شاخه های ریاضی فیزیک – تجربی و فنی حرفه ای خواهد بود ضمنا با توجه به محدودیت در ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 و بالا بودن سطح سوالات آزمون توصیه می کنیم حتما دوطلبان ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی 97 – 98 قبل از شرکت در آزمون با مرکز مشاوره ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به شماره 9099072952/24 تماس بگیرند و از منابع آزمون لیسانس به پزشکی مطلع شوند و نمونه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی را دریافت کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

به اطلاع کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی 97 و آزمون لیسانس به داروسازی 98  را دارند می رسانیم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده و مفاد مندرج در دفترچه ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی از روز یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه سال 1397 آغاز شده و تا مورخ چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه 97 به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت ضمنا به اطلاع می رسانیم با توجه به مدت زمان بالایی که جهت ثبت نام در آزمون در نظر گرفته شده امکان تمدید زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی نخواهد بود لذا داوطلبان گرامی حتما در بازه زمانی مذکور نسبت به تکمیل مرحل ثبت نام از سامانه education.tums.ac.ir  و ارائه مدارک اقدام نمایند.

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم با توجه به زمان ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 97-98 ، زمان برگزاری آزمون در خرداد ماه سال 97 خواهد بود لذا داوطلبان محترم اقدامات لازم جهت شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی را تا موعد مقرر انجام دهند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق آدرس education.tums.ac.ir در جلسه حاضر شوند.

 

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

  • داوطلبانی که صد شرکت در این آزمون را دارند نباید منعی از جهت تحصیل رایگان داشته باشند.
  • داوطلبان ذکوری که قصدثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی را دارند نباید از نظر نظام وظیفه مشکلی داشته باشند یعنی یا معافیت دائم یا تحصیلی داشته باشند یا کارت پایان خدمت دوره ضرورت.
  • شرط معدل نیز برای شرکت در آزمون مطرح خواهد بود ، معدل مقطع کارشناسی داوطلبان حداقل شانزده تمام باشد.
  • معدل مدرک دیپلم داوطلبان می بایست حداقل 18 باشد.
  • داوطلبان شرکت در آزمون می بایست حتما دارای یکی از مدارک زبان مطابق جدول مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باشند.
  • قبول شدن داوطلبان در کلیه مراحل آزمون ائم از آزمون کتبی و مصاحبه جهت ورود به دوره های پزشکی الزامی خواهد بود.

تبصره : تمامی داوطلبانی که دارای شرایط استعداد های درخشان مطابق آئین نامه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باشند از شرط معدل دیپلم و کارشناسی معاف خواهند بود.

تبصره : تمامی داوطلبانی که دارای مدال طلا در المپیاد های علمی باشند از شرکت در آزمون کتبی معاف خواهند بود و تنها می بایست در مرحله مصاحبه حدنصاب قبولی را کسب نمایند و همچنین داوطلبانی که دارای مدال نقره و برنز این المپیاد ها باشند در آزمون شرکت می کنند و می توانند با کسب 90% حدنصاب قبولی نفر آخر قبولی در آزمون قبول شوند.

تبصره : به اطلاع می رسانیم ارائه یکی از مدارک زبان با میزان حد نصاب قبولی در هنگام مصاحبه الزامی خواهد بود در صورتی که داوطلبی در آزمون قبول شود و مدرک زبان نداشته باشد تخلف محسوب می شود ثبت نام وی ملغی گشته و مطابق آیین نامه با وی برخورد صورت خواهد گرفت.

 

نکاتی در مورد آزمون ورودی دوره های لیسانس به پزشکی

با توجه به اهمیت و حساسیت رشته های پزشکی و این نکته که ممکن است داوطلب شرکت در آزمون با مدرک کارشناسی نا مرتبط حتی فنی حرفه ای در این آزمون شرکت کرده باشد سطح سوالات آزمون تقریبا بالا خواهد بود به صورتی که آزمون ورودی دوره های لیسانس به پزشکی متشکل از دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه و ارزیابی فراشناختی خواهد بود ضمنا لازم به ذکر است قبولی در آزمون هم به صورت رقابتی است و هم به صورت حد نصابی یعنی از بین کسانی که حدنصاب قبولی در آزمون را بیاورند که 50% پاسخ صحیح است ، به میزان دو برابر ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 به عنوان قبول شده در آژمون معرفی خواهند شد که پس از انجام مرحله دوم ثبت نام یعنی همان مصاحبه و ارزیابی نیمی از افراد به عنوان قبول شده قطعی می توانند وارد دوره های کارشناسی به پزشکی شوند.

کانال ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97

کانال ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97

 

جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 و مشاوره قبولی در آزمون لیسانس یه پزشکی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید :

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط :

منابع لیسانس به پزشکی 98

ثبت نام پرستاری بدون کنکور

مامایی بدون آزمون

لیست رشته های ارشد بدون کنکور

ثبت نام ارشد بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره تحصیلی تلفنی

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

منبع : ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 25 مهر 1397 ساعت: 10:28
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: